mejjanelly

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Eva Högberg - 9 februari 2013 17:30

Hej på er!

Idag har vi varit på syfestivalen i Borlänge. Jag hittade lite tyger som jag ska sy av ikväll. Blir ett barntäcke med olika djur på. Ja, det är vad jag planerar iallafall, få se vad det blir i slutändan.


Men, kikade ju på lite olika brodermaskiner igen. Jag vet, kan inte låta bli att titta på dem.  Båda mina drömmaskiner fanns med där. En begagnad Janome MC11000, och en Janome 12000. visst dyra maskiner, men behöver en av dem för att min dröm ska kunna bli verklighet.  Den begagnade maskinern är servad och alla ramar följer med den, inklusive kepsram.  Men jag har inte råd, jag har tidigare gjort lite misstag, som vi alla gör.  Idag finns det nått som jag ångrar. Men jag får spara och gneta så ska jag så småningom kunna köpa min drömmaskin.  Så är det i livet, man kan inte alltid få det man vill ha.

Men, en dag ska jag ha en sån maskin.


Men det var iallafall en trevlig dag, med trevligt sällskap och jag fick lite nya ider.

Nu vankas det mat.

Höres

Presentation

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards