mejjanelly

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Broderier!

Av Eva Högberg - 31 januari 2013 22:13

Hejsan!

Idag har jag skött om alla djuren som jag brukar. Men efter det så kom jag igång att brodera lite med min brodermaskin. Min granne har varit utomlands och han hadde köpt med sig broderitråd till mig. Jättefina färger. Jag har ju länge tänkt att jag skulle brodera mitt namn och hundarnas namn på min väst. Så nu gjorde jag slag i saken. Mitt namn överst och hundarnas under. När det var gjort så kom grabben min och ville ha hela sitt namn broderat på ryggen på sin skoljacka. Det fick han. Fint blev båda broderierna.  Fotar det imorgon och visar er.

Ha en  bra kväll alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Högberg - 25 mars 2013 21:44

 Hej på er alla!   Ja, här rullar dagarna på. Samma gängor, samma spår, ja nästan. Tävlade i helgen i strängnäs, enkla, lätta bra banor. Men Mejja hoppade på mig igen.  Men hon gick ganska bra ändå. Bra banor för Nelly. Men det gick på tok i slal...

Av Eva Högberg - 16 mars 2013 10:39

Hej! Det var ett tag sedan jag bloggade.  Men här rullar det på i vanlig ordning.  Vi tränar och promenar med vovvarna. Men svårt att få fina kort på dem.  Så endel kort är bra, endel sämre.         Tova och Mejja.     Nelly p...

Av Eva Högberg - 19 februari 2013 18:18

Hej! Idag har jag och brorsan mockat en box på logen. Det har flytit på bra.  Men nu är jag trött. Imorgon blir det bara halv dag, har lite ärenden och tandläkaren för grabben. Så imorgon drar vi till stan.   Nästa vecka blir det tränin...

Av Eva Högberg - 17 februari 2013 16:39

Hej på er! Ja, idag är det söndag och jag har varit på VM, Västmanlandsmästerskapen i Norberg. Mejja sprang som en kanonkula, kom på 10 och 11 plats och en diskning. Men det var fart på henne. Nu är hon på G igen efter lite vila. Känns bra inför ...

Av Eva Högberg - 16 februari 2013 22:24

Hallå! Ja, dåligt uppdaterad blogg. Men idag har jag iallafall sytt lite, nu har jag bara kanten kvar på nästa lapptäcke. Det här lapptäcket är det hundar och katter på. Bild kommer när det är klart.   Sen så har jag skött om alla djuren id...

Presentation

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards