mejjanelly

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Eva Högberg - 16 mars 2013 10:39

Hej!

Det var ett tag sedan jag bloggade.  Men här rullar det på i vanlig ordning.  Vi tränar och promenar med vovvarna. Men svårt att få fina kort på dem.  Så endel kort är bra, endel sämre.


 


 

Tova och Mejja.


 

Nelly på språng.


 


 




Har varit på tävling. Kom på 8 plats med Mejja. Nelly diskade sig, men det var skoj att köra henne. Hon blir duktigare o duktigare. Men jag måste träna på att vara tydlig med att visa henne. För är jag det så går hon kanonfint.  Har även varit på rallylydnadsträning med Nelly och ja, det är en lättlärd hund. Så jag ska prova lite mera sånt med henne. Hon och jag behöver träna på våran kontakt oss emellan.


Sen så jobbar jag som vanligt. Sköter om kossor, hjälper till lite med fåren ibland. 

Kameran är för det mesta med, inte alltid jag hinner få de djur jag ser på kort, men ibland lyckas det bra.


 


 


Och jag fick en mysig bild på Nelly och edwin, de är inte alltid sams. Men ibland så sover de bredvid varandra.


 


Det var lite från mig. Ha en bra dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards