mejjanelly

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Eva Högberg - 8 februari 2013 23:50

Gokväll!

Ligger här i soffan, Nelly bredvid mig och en värmekudde på nacken. Ja, jag har ont i nacken. Fick ett gäng höbalar på nacken häromdagen.  Hoppas att den känns bättre imorgon.

För då ska vi dra iväg på syfestivalen i Borlänge. Ska försöka hitta lite inspiration till vad jag ska sy härnäst. Och jag ska köpa lite nya tyger.  

När vi kommer hem så är det dags att mata alla djuren. Har lovat pappa att ge dem mat imorgon,så får han ge dem på söndag. Hoppas att det blir så. Behöver en hel ledig dag för att samla mina krafter och göra det jag vill. Men har ju framför mig att laga dygnspelet som har pajat. Skiten åker inte ut som den ska.Så förmodligen har någon skrapa lossnat. Men, men får ta det när pappa har tid att hjälpa mig.


Natti på er alla   




Av Eva Högberg - 8 februari 2013 11:57

Hej!

Nu har jag fixat lite samtal som behövdes göras. Det kändes bra att ha gjort det. Nu blir det fika, sedan jobb igen. Sen försöka komma igång och sy. Ska åka på syfestivalen i Borlänge imorgon. Ska bli skoj.


Nu kommer det litte bilder.

     

Ha en bra dag alla.

Presentation

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards