mejjanelly

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Eva Högberg - 6 februari 2013 11:16

Hej på er!

Idag är det onsdag, alltså dags för lite agilityträning. Men bara med Nelly idag. Mejja ska få vila sin tass nu. Så att hon kan komma igen på tävlingarna framöver.  Känns lite konstigt att inte ta med Mejja, men det är så det är ibland och jag kan behöva lite tid till bara Nelly ochså.

Men först ett möte på skolan med grabben och sen lite jobb med djuren.


Det känns lite konstigt just nu ute i  ladugården. Vi skickade iväg 3 tjurar och 2 kor på slakt igår. Och det märks verkligen att de är borta. Det är tomt och inga djur som konstrar och sprakas och stångas. Men det är ochså en sån sak, det är så ibland och jag vet att de kommer att åka iväg. Men lite lättare att sköta om dem nu. Men kan inte komma ifrån att det är konstigt.


Men åter till hundarna!

Nu kommer snart de riktiga tävlingarna igång igen. Ska bli skoj att komma iväg ut med kompisar och vovvar. Fagersta, Rättvik och Strängnäs är bokade att vi ska till.

Och det känns roligt nu när jag ser vad Nelly kan.


Ja, det var lite från mig.

Ha en bra dag alla.

Presentation

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards